به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام، افزود: رهبر فرزانه مسئولان را به اقدام عملی سفارش کردند و همه باید برای گره گشایی از مشکلات مردم بسیج شویم و عمل گرا و مسئولیت پذیر باشیم.
وی بیان کرد: رهبرفرزانه انقلاب فرمودند باید در برابر زیاده خواهی غربی ها بایستیم و از مسئولان خواستند تجربه عدم اعتماد به دشمن را جدی بگیرند.
امام جمعه ساوه گفت: آمریکاشیطان بزرگ است و ما همیشه باید صدای مرگ بر آمریکا را بلند فریاد بزنیم.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از مسایل ما با آمریکا در اساس قابل حل نیست چراکه آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند و به مسئولان فرمودند نباید مبهم و دو پهلو سخن گفت بلکه باید با مردم صریح و روشن حرف زد.
خطیب جمعه ساوه گفت:به گفته رهبر فرزانه انقلاب آمریکایی ها باید بدانند که جمهوری اسلامی از مواضع ظلم ستیزی و دفاع از فلسطین دست بر نمی دارد و از تلاش برای احقاق حقوق ملت های تحت ستم کوتاه نمی آید.
حجت الاسلام حسینی گفت: در روز قدس روز لبیک به فرمان رهبری و محکوم کردن سران خائن و سازشکار عرب به ویژه عربستان سعودی حمایت خود را از امت اسلامی و نهضت مقاومت فلسطین تا رهایی قدس اعلام می کنیم.
وی در بخشی از سخنانش به 31 خرداد سالروز شهادت بزرگ مرد تاریخ شهید چمران اشاره کرد و گفت: این مرد بزرگوار بهترین الگوی مدیریت جهادی و ممتازترین فرد علمی در بهترین دانشگاه های آمریکا بود که با تبعیت از امام راحل جان خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.
حجت الاسلام حسینی همچنین فدایی پیامبر (ص)، انفاق اموال، پشتیبان پیغمبر اسلام (ص) وعبودیت پروردگار در حکومت سیاسی را از فضایل امیرالمومنین (ع) از دیدگاه قرآن برشمرد.
ساوه دومین کانون جمعیتی و صنعتی استان مرکزی پس از اراک است.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.