به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جمع پایوران و کارکنان سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از معارف دین، اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری تا کنون در این زمینه راهنمایی و تذکرات لازم را فرموده اند.
وی با اشاره به این امر که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کسب معارف اسلامی است، بیان کرد: اساس دین بر معرفت بوده و این ماه بهترین فرصت برای کسب معارف دینی است.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: اسلام دین کاملی است که تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است که در عصر حاضر علما و فقهای دین و صاحب نظران وظیفه دارند معارف اسلامی را استخراج، تفسیر و تطبیق کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ماهیت نظام های غرب و شرق آمیخته با ربا است و ربا را نمی توان از ماهیت نظام آنها حذف کرد اما از منظر اسلام نظام ربوی را به طور 100 درصد منحوس است.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: عوامل افتدار جامعه اسلامی و مولفه های قدرت در نظام اسلامی متفاوت بوده که از مهم ترین این مولفه ها حضور گسترده مردم در برهه های مختلف تاریخ و نقش بی بدیل رهبری است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: کشور از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که باید آن را شکوفا کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در صورت استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور، به کارگیری نیروی های کارآزموده و تلاش برای افزایش بهره وری می توان در آینده ای نزدیک به یک اقتصاد پویا و بالنده دست پیدا کرد.
وی افزود: توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت های موجود صنعتی و ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائلی است که باید در حوزه اقتصاد و رشد اقتصاد مقاومتی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.