رضا ساسان فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای این طرح توزیع و قیمت گذاری اقلام و کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ، لبنیات، شکر و زولبیا بامیه به صورت ویژه رصد می شود.
وی اظهار کرد: چهار تیم بازرسی صنعت و معدن، گشت های مشترک با دستگاه های اجرایی و تیم های نظارتی اتحادیه ها در اجرای این طرح فعال شده اند.
وی تصریح کرد: تنها برخی از رستوران های بین راهی برای مسافران و افراد ناتوان از روزه گیری مجاز شده اند نسبت به ارائه غذای سرد به صورت غیرمحسوس اقدام کنند.
وی گفت: در اجرای طرح تنظیم بازار، فعالیت‌هایی به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اعمال می‌شود.
ساسان فر گفت: در این راستا تلاش می شود از افزایش خودسرانه قیمت ها و کاهش عرضه اقلام اساسی جلوگیری شود.
وی، در خصوص قیمت زولبیا و بامیه نیز گفت: قیمت این شیرینی در کارگروه نرخ گذاری شهرستان به ازای هرکیلوگرم 100 هزار ریال مصوب شده که با تایید نهایی در کمیته نظارت، هفته جاری ابلاغ خواهد شد.
وی تاکید کرد: مردم هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، درج نشدن قیمت و یا ارائه فاکتور را با شماره 124 درمیان بگذارند تا با حضور بازرسان سازمان صنعت و معدن در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی این گزارش ها اقدام شود.
بیش از 500 واحد متخلف صنفی ساوه، سال گذشته با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش 2 میلیارد و 105 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.