به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در جمع بانوان کارمند استان مرکزی در محل سازمان برنامه و بودجه این استان، افزود: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است و جایگاه ایران را در مجامع بین المللی تثبیت می کند.
وی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی درصدد مخشوش جلوه دادن فضای انتخابات و سیاه نمایی در این فرآیند ملی هستند و مردم باید با حضور گسترده خود در انتخابات ضمن انتخاب اصلح ترین نامزد، اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
امام جمعه اراک بیان کرد: مردم باید در انتخاب رئیس جمهوری آینده کشور، اصل 115 قانون اساسی را با دقت مطالعه کرده و 13 ویژگی رئیس جمهوری را در انتخابات مورد توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: مدیریت کارآمد، دارای حسن نیت و امانت و تقوا، مومن و معتقد به ارزش های والای نظام اسلامی از مهمترین ویژگی هایی است که مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری در نظر داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: رئیس جمهوری منتخب نیز باید در راستای حفظ تمامیت ارضی کشور و ایجاد امنیت وحدت همبستگی و انسجام کشور، برقراری عدالت اجتماعی، توسعه صنعت، ارتقاء سطح معیشتی مردم و ایجاد اشتغال تلاش کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، وجود بسیاری از آسیب های اجتماعی را در نتیجه بی توجهی به معارف قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) دانست و گفت: حفظ بنیان خانواده ایرانی در گرو بهره گیری از آموزه های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) است و در غیر این صورت دشمنان با شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی با تولید برنامه های غیر اخلاقی این بنیاد حساس را به نابودی می کشانند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف تکلیف الهی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد زیرا با رعایت حجاب و عفاف و پوشش اسلامی می توان تهاجمات فرهنگی دشمنان را به نحو چشمگیری خنثی کرد.
کلاس درس اخلاق بانوان کارمند استان مرکزی چهارشنبه آخر هر ماه در محل ساختمان سازمان برنامه و بودجه این استان برگزار می شود.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.