سید مهدی ساداتی روز چهارشنبه در همایش صنعتگران، اصناف، بازاریان، اصحاب فرهنگ و هنر افزود: به بهانه انتخابات هیچ کس حق ندارد به دولت و یا نامزدهای انتخاباتی اهانت، تهمت و بی احترامی کند.
وی ادامه داد: در انتخابات‌های ایران اسلامی رعایت اخلاق انتخاباتی حرف اول را می‌زند و مردم فهیم کشور می دانند که تخریب و بد اخلاقی در انتخابات مطابق با شرع و عقل نیست.
ساداتی اظهار کرد: هیچ گاه در هیچ انتخاباتی تخریب موثر نبوده و شهروندان دروغ ها و تهمت ها را برنمی تابند و بهترین داور هستند.
فرماندار خمین افزود: مردم باید در انتخاب افراد بسیار دقت کنند و آگاه باشند که رعایت اخلاق انتخاباتی و برگزاری انتخاباتی پرشور تاثیربه سزایی در جایگاه ایران در میان کشورهای منطقه و جهان دارد.
ساداتی با بیان اینکه فضای انتخاباتی شهر خمین فضایی سالم و آرام است، افزود: بستر های لازم برای تبلیغات داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان به صورت مساوی و یکسان فراهم است.
وی افزود: انتخابات شورای اسلامی شهر خمین به صورت الکترونیکی برگزار می شود و همه فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعم از فرایند اخذ رای و شمارش آرا به شیوه تمام الکترونیکی است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت خمین گفت: پارسال 165 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به تولید کنندگان این شهرستان پرداخت شد.
محمد رضا سلیمانی افزود: این میزان تسهیلات به 35 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است.
وی اظهارکرد: 147 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت نام کرده بودند.
سلیمانی بیان کرد: 55 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند.
وی اظهارکرد: برای توسعه اقتصادی این شهرستان در شرایط خشکسالی و ایجاد شغل باید زمینه های فعالیت صنایع خرد و متوسط تسهیل شود تا زمینه اشتغال پایدار به منصه ظهور برسد.
سلیمانی بیان کرد: دشمن در آستانه انتخابات به طور شبانه ‌روزی تلاش دارد تا با برنامه ‌ریزی انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها در مردم یأس و ناامیدی ایجاد کند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت، حدود پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه، یک شهرک و 2 ناحیه صنعتی است.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.