فرماندار محلات امروز(یکشنبه 29 تیرماه) از زرد شدن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان خبر داد.

فرماندار محلات گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، این شهرستان در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارد و برای اعمال محدودیت‌ نیز تابع تصمیمات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی هستیم.

به گزارش جماران، حسن قمری با اشاره به ممنوعیت اعمال شده برای برگزاری مراسم‌های ترحیم و عروسی، بیان کرد: در حال حاضر درخصوص برگزاری مراسم ختم در مساجد ممنوعیت کامل لحاظ شده است، مراسم‌های عروسی کاملا کنسل شده و همه واحدهای صنعتی و صنفی شهرستان نیز ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و به صورت مکرر شرایط سرکشی و نظارت می‌شود.

وی در خصوص تعطیل شدن آرامستان شهرهای محلات اظهار کرد: تصمیم قرارگاه مبنی بر تعطیلی و جلوگیری از ورود شهروندان به آرامستان‌های سه شهر بزرگ استان بود. در محلات به دلیل اینکه آرامستان محصور نیست و امکان بستن درب آن وجود ندارد شاهد حضور مردم در آرامستان به ویژه در شب‌های جمعه هستیم که بر استفاده آنها از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید می‌شود.

قمری افزود: در حال حاضر استفاده از ماسک در اماکن دولتی و عمومی اجباری است، ضدعفونی اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی مستمرا انجام می‌شود و لازم است که مردم حتما نسبت به رعایت پروتکل‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.