«جمشید زند»  در گفت وگو با ایرنا افزود: ۱۰۰ بازرس استان در راستای این طرح به‌منظور  تنظیم و نظارت بر عرضه مواد غذایی پرمصرف در ماه ضیافت الهی مشارکت دارند.
وی  اظهار کرد: ۲۰ تیم محسوس و نامحسوس در کنار ناظران افتخاری برای اجرای این طرح در اراک فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: در این طرح واحدهای صنفی از جمله مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز، نانوایی‌ها قنادی‌ها، خواروبارفروشان، خرده‌فروشان میوه و خرما و تمامی رسته‌های صنفی در ارایه خدمات عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی فعالیت می‌نند، مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: این طرح باهدف پیشگیری از کمبوداحتمالی مواد غذایی،  جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به‌موقع کالا و خدمات پر تقاضادر  این ماه اجرایی شده است.
زند افزود: اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان همچون سال‌های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری دارند.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه ۳۸۲۰ واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.
۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.