بهروز اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا در استان امکان بازدید از خانواده‌های تحت حمایت به صورت حضوری در ماه رمضان وجود ندارد به همین دلیل بازدید غیر حضوری از خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و دیدار غیر حضوری با خانواده‌های بنیاد شهید باید برنامه ریزی شود.

وی مشارکت مردم استان و کارکنان ادارات در اطعام خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی را مهم برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: اخیرا تعدادی از سمن‌ها با مشارکت شرکت توزیع برق، اداره کل امور اجتماعی استانداری و بعضی از خیرین در قالب یک برنامه زیست محیطی به پاکسازی جاده فراهان- اراک و تالاب میقان اقدام کردند، نکته جالب توجه استفاده از کارگران روزمزد بود که در این مقطع با مشکل بیکاری مواجه هستند و می‌توان گفت بسیار کار ارزشمندی انجام شده است و امیدواریم با مشارکت همگان این طرح پیشنهادی در سایر نقاط استان تداوم پیدا کند.

اکرمی تصریح کرد: برنامه‌های کار گروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در سال ۹۹ به سه بخش سلامت، بانوان و اجتماعی و فرهنگی تقسیم می‌شود و باید برنامه‌های تمامی اعضا از کیفیت لازم برخوردار باشد و در سال جاری عملیاتی و اجرایی شود.

وی تاکید کرد: اثر بخشی برنامه‌های کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در سال ۹۹ باید قابل احصا باشد.

اکرمی گفت: از جمله فعالیت‌های مهم کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی بازسازی ساختمان مخروبه ای پس از ۲۲ سال با همکاری دستگاه‌های متولی در مناطق حاشیه نشین شهر اراک بود به طوری که اکنون این ساختمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی آماده بهره برداری است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ایجاد دفاتر تسهیلگری در شهرستان‌های اراک و ساوه از جمله اقدامات مهم کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در سال ۹۸ محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1416202
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.