«جعفر اصغری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۹۳۲ تن برنج هندی ۱۱۲۱ به صورت بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی به قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار ریال و ۹۳۲ تن شکر به صورت بسته‌های یک‌کیلوگرمی و با قیمت هر کیلوگرم ۵۹ هزار ریال در طرح ضیافت استان مرکزی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۶۶ تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۰ هزرار ریال و ۲۸۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۴۲۰ هزار ریال نیز با هدف تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان مرکزی توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: ۹۳۲ تن روغن نباتی، یک‌هزار و ۳۹۸ تن رطب مضافتی و ۴۶۶ تن خرما به عنوان اقلام ماه مبارک رمضان در استان مرکزی جذب شده که در حال توزیع است.

اصغری بیان کرد: نحوه قیمت‌گذاری نهایی و چگونگی فرآیند توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ستاد تنظیم بازار استان مصوب شده است. 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآوری کرد: تمامی مراحل خرید، واردات به استان، توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می شود.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.