به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی روز سه شنبه در رزمایش بازرسی ویژه بهداشتی گام دوم مبارزه با بیماری کرونا در اراک اظهار داشت: اتخاذ تصمیم‌های شجاعانه در استان مرکزی به بهبود وضعیت استان در مقابله با این بیماری کمک کرد و مسئولین باید در ادامه این مسیر تصمیم‌های سختگیرانه ای را برای حفظ سلامتی مردم بگیرند.

وی ادامه داد: بنا به درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان، ۶ بهمن ماه سال گذشته تشکیل و در ادامه اقدامات خوبی انجام شد اما کافی نیست و زمانی اطمینان خاطر حاصل می‌شود که هیچ بیماری در استان وجود نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: شرایط نسبت به بیماری کرونا در استان عادی نیست و نیازمند تصمیم‌های سختگیرانه‌تری هستیم.

وی افزود: به بازرسان هم تاکید می‌شود در مورد سلامتی مردم با کسی تعارف نداشته باشند و باید تصمیم‌های سختگیرانه اعمال و اجرا کنند تا به سمت شرایط مناسب سوق پیدا کنیم.

اکرمی گفت: در مقایسه بین اقتصاد، نان و جان مردم حفظ جان مردم در اولویت است چرا که در صورت نابودی اقتصاد انسان‌های سالم می‌توانند آن را بهبود بخشند اما اگر اقتصاد سالم بماند و مرگ و میر مردم را شاهد باشیم فردی برای گرداندن این حوزه وجود ندارد.

وی خطاب به اصناف بیان کرد: اصناف باید هنگام بازگشایی واحدهای خود این نکته را در نظر داشته باشند که همچنان با این بیماری مواجه هستیم و صنوف ملزم به رعایت توصیه‌های بهداشتی برای سلامت جامعه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: همچنان در شرایط بحرانی حاصل از این بیماری در استان به سر می بریم حتی اگر روند کند در افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس را شاهد باشیم و توجه به این موضوع منجر به تغییر رفتار ما خواهد شد.

اکرمی ادامه داد: همواره باید رعایت توصیه‌های بهداشتی و هشدارهای لازم به مردم در مقابله با ویروس کرونا با همکاری رسانه‌های جمعی و مسئولین مربوطه گوشزد شود و با کمک خداوند و انجام اقدامات اثر بخش این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1408409
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.