به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم عباسی روز سه شنبه با اشاره به اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا در استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیج کارمندان استان مرکزی با تشکیل ۴۰ گروه جهادی از میان کارمندان و مدیران اقدام به عملیات‌های مبارزه با کرونا کرد که اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پایگاه شهرداری‌ها زیرمجموعه این سازمان است کارمندان بسیجی در عملیات‌های گندزدایی و ضدعفونی معابر استان یک اقدام گسترده انجام دادند که بیش از یک هزار مکان و معابر ضدعفونی شد و این کار به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

عباسی بیان کرد: به منظور جبران کمبود ماسک در استان و به خصوص شهر اراک یک کارگاه متمرکز توسط بسیجیان و حمایت خیرین در فرودگاه اراک راه اندازی شد و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۳ هزار ماسک در ادارات توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه مراجعات مردمی به بانک‌های استان زیاد بود و به منظور قطع زنجیره کرونا در استان کارمندان بسیجی به طور مستمر شعبات را ضدعفونی می‌کنند و در برخی از شعبات نیز غربالگری به طور مستمر از مراجعه کنندگان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بعد از اعلام تصمیم قرارگاه زیستی استان مبنی بر حضور دو سوم از کارمندان در ادارات به منظور پایش و کاهش شیوع کرونا در ورودی ادارات برای کلیه کارمندان نیز عملیات غربالگری مستمر راه اندازی شد.

متأسفانه در طی این مدت بیماری کرونا سبب وارد آمدن آسیب‌های جدی به معیشت برخی از کارگران و اصناف شده که بسیج کارمندان توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار خود قرار داد.

عباسی اضافه کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و مواسات بسیج کارمندان نیز در ۱۲۰ دفتر خود این رزمایش را در دستور کار قرار داد که از همه ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1408061
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.