به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، «عدالت بهرامی» افزود: این شرکت فعال در زمینه تجهیزات ییمارستانی، با دریافت تسهیلات کارفرمایی از کمیته امداد استان و به کار گیری پنج نفر از مددجویان این نهاد، اقدام به تولید اقلام پزشکی برای مصارف بیمارستانی کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت روزانه ۲ هزار لباس بیمارستان، سه هزار ماسک و سه هزار سوند اکسیژن تولید می‌کند، اظهار داشت: این واحد تولیدی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کارفرمایی از کمیته امداد دریافت کرده است.

وی با یادآوری اینکه،ماسک هم‌اکنون یکی از نیازهای ضروری جامعه است، گفت: این نهاد تصمیم گرفت با همکاری مددجویان کارآفرین وارد عرصه تولید این محصول و مبارزه علیه ویروس کرونا شود و چنانچه مددجویان شهرستان اراک آمادگی داشته باشند، کارگاه‌های تولید ماسک راه اندازی خواهد شد.

وی پرداخت تسهیلات کار فرمایی را از اقدامات کمیته امداد استان مرکزی در مسیر حمایت از تولید عنوان کرد و اظهار  داشت: کار فرمایان به ازای به کارگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کارگاه‌های تولیدی، از تسهیلات لازم بهره‌مند می‌شوند.

وی با یادآوری نامگذاری سال جدید با عنوان " جهش تولید " از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق این شعار مستلزم خودباوری، روحیه جهادی و همت بالا در همه اقشار جامعه است و در کمیته امداد با برنامه‌ریزی دقیق تر در ایجاد اشتغال پایدار ، بسترسازی با محوریت تولید، افزایش فعالیت و توسعه کارگاه‌های خودکفایی با جدیت پیگیری خواهد شد.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.