به گزالرش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال جاری محدودیت‌های ترافیکی در کلیه شهرهای استان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: طبق این محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت ۸ روز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ فروردین اعمال خواهد شد، شهروندان اجازه تردد در خیابان‌های شهر را نداشته و با توجه به ابلاغیه‌های قبلی خودروی رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی تا یک ماه توقیف خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تنها کارکنان دستگاه‌های خدماتی، نیروهای مسلح، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی فعال در این روز به منظور تردد در مسیر محل کار اجازه استفاده از وسیله نقلیه شخصی را داشته و باید این افراد نیز مدارک شناسایی و هویتی لازم که حضور آنان در محل کار و عدم تردد غیرضروری را محرز می‌کند، برای ارائه به مأموران پلیس به همراه داشته باشند.

حسینی در ادامه اضافه کرد: همچنین در کلیه شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر در هسته مرکزی شهر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و در این دو روز هیچ گونه اجازه تردد وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در اراک این ممنوعیت‌های تردد مربوط به کلیه خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی شامل ممنوعیت تردد از میدان ولیعصر (عج) به سمت بازار، میدان شورا به سمت بازار، میدان شریعتی به سمت بازار، خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان ۷ تیر به سمت میدان شهدا، خیابان ۲۲ بهمن از تقاطع خیابان مخابرات به سمت میدان شهدا و ۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهدا اجرایی می‌شود و این مسیرها از سوی تیم‌های مستقر پلیس مسدود خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1402961
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.