«محمد عسگری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از نخستین روز سال جدید تاکنون کار ضدعفونی و گندزدایی این شهر در مناطق مختلف انجام شده که تاکنون علاوه بر ادارات و نهادهای متقاضی در شهرک‌های جوادیه، حمید و منطقه باغ خلج اراک انجام شده است.

وی بیان کرد: در طول یک ماه آخر سال گذشته نیز شهرداری اراک علاوه بر ضدعفونی مستمر روزانه، هفت مرتبه این شهر را در حد وسیع و با همکاری نیروهای بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مردمی گندزدایی و ضدعفونی کرد و پیش‌بینی شده گندزدایی وسیع سال جدید تا ۲ شب آینده انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: نیروهای خدمات شهری و پاکبانان این نهاد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون با جان و دل در امر مقابله وارد شده‌اند و برای حفظ سلامت مردم، نقطه به نقطه این شهر را ضدعفونی کرده‌اند.

عسگری بیان کرد: ضدعفونی، پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های شهری و دستکش‌ و ماسک‌های رها شده در سطح شهر خطرات زیادی برای این قشر دارد اما آنها برای حفظ سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در این راستا نیاز به تعویض چندین ماسک در روز دارند و کمبودهایی در این خصوص وجود دارد که نیاز است مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک افزود: اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌های بین شهری نیز در کلانشهر اراک فعال است و این وسایل نقلیه نیز به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.