محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون آخرین وضعیت اجرای طرح غربالگری توسط هلال احمر اظهار داشت: طرح پایش و کنترل تب مسافران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، جمعیت هلال احمر استان و نیروی انتظامی و… در مبادی ورودی استان مرکزی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح غربالگری و تب سنجی مسافران با استقرار اکیپ‌های داوطلبین جمعیت هلال احمر استان در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در حال حاضر این طرح در ۲۴ پایگاه در مبادی ورودی و خروجی استان با همکاری دستگاه‌های فوق در حال اجرا است.

محمدی بیان کرد: در مبادی ورودی شهرها ۶۰ نفر روز کار غربالگری و پشتیبانی را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: از ابتدای این طرح تا کنون غربالگری و تب سنجی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تاکنون بیش از ۷۱۲ مورد مشکوک به ویروس کرونا در کل استان شناسایی شده و به مراکز بهداشتی معرفی شدند.

محمدی خاطر نشان کرد: بنا به دستور رئیس جمعیت هلال احمر طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در محورهای استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: با توجه شیوع کرونا و اهمیت ماندن در منازل متأسفانه روز گذشته با بی توجهی مسافران نسبت به این موضوع شاهد شلوغی در محورهای استان بودیم و باید بدانیم که حفظ سلامت انسان‌ها بسیار مهم است و با عدم رعایت این موضوع سلامتی اجتماع را به خطر می‌اندازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: میزان تردد در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و نوروز امسال بایستی مسافران با لغو سفر و ماندن در منازل خود به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1388076
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.