«علی زندی فر» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ضد عفونی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع آب آشامیدنی در بطری یکبار مصرف، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و تمدید غیر حضوری (اینترنتی) کارت هوشمند رانندگان از دیگر اقدامات اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: ساعت کاری پایانه بار استان برای مقابله با ویروس کرونا به سه ساعت کاهش یافته و اعلام بار در این مراکز نیز به صورت تلفنی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ضدعفونی سالن اعلام بار، قرارداد محلول‌های ضدعفونی در پایانه بار، نصب بنر در محوطه‌های پایانه‌بار و مسافر و ارسال پیام های بهداشتی از طریق اتوماسیون و فضای مجازی به رانندگان از دیگر اقدامات این اداره کل برای مقابله با ویروس کرونا است.

زندی فر گفت: ضدعفونی اتاق‌های اداری و سامانه‌های الکترونیکی، ضد عفونی وسایل نقلیه اداری و استفاده از تب سنج در هنگام ورود افراد به ساختمان اداری و تشدید بازدیدها و نظارت بر ضدعفونی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از دیگر اقدامات این اداره کل است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.