به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی در جریان بازدید از عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر شهر اراک توسط شهرداری، ارتش، گروه‌های جهادی، طلاب و بسیجیان اظهار داشت: همکاری این گروه‌های تلاشگر نشان دهنده حضور همیشه در صحنه انسان‌های فداکار در شرایط سخت و کمک آن‌ها به هم وطنان است.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش بی وقفه این افراد در ضدعفونی کردن سطح شهر از مردم نیز انتظار می‌رود با اقدام عملی و ماندن در منازل خود همکاری لازم را با آن‌ها به عمل آورند تا این شرایط خاص را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم و نگرانی‌ها در این حوزه رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: از روزهای آغازین وقوع شیوع ویروس کرونا در استان تمامی شهرداری‌ها پای کار بودند و اقدامات لازم را به منظور مقابله با کرونا انجام دادند.

اکرمی گفت: پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح، نمایندگان ارتش در استان نیز در این حوزه ورود پیدا کردند و در راستای عملیات ضدعفونی کردن سطح شهر نیز با مجموعه‌های دیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش مهر، شهردار اراک نیز در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از همکاری مردم در عدم حضور در خیابان‌ها و تجمع در اماکن عمومی در راستای بهتر انجام شدن ضدعفونی شهر گفت: یکشنبه شب بیست و چهارمین شبی بود که با کمک مجموعه‌های مختلف از قبیل بسیج، ارتش و … ضدعفونی کردن معابر سطح شهر انجام شد.

شفیعی افزود: به منظور ضدعفونی کردن تمامی سطح شهر ۳۰ دستگاه مه پاش مواد ضدعفونی کننده تهیه شده است تا با مشارکت ۶۰۰ نفر داوطلب، مجموعه کارگران و مدیران شهرداری این کار به صورت گسترده انجام شود.

وی گفت: عملیات ضدعفونی کردن سطح شهر اراک تا پاک سازی کامل شهر از این ویروس تداوم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1383305
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.