به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسنی روز یکشنبه پیرامون برنامه ریزی برای تأمین و توزیع میوه شب عید در استان مرکزی اظهار داشت: میوه و مرکبات شب عید از فردا دوشنبه ۲۶ اسفند ماه در تمامی مراکز عرضه استان توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: توزیع میوه در مراکز عرضه از ۷ صبح آغاز می‌شود و تا مادامی که مشتری وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

حسنی افزود: نزدیک به صد غرفه در استان برای عرضه میوه شب عید در نظر گرفته شده است البته در امر توزیع واحدهای صنفی منتخب همکاری می‌کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای تأمین میوه و مرکبات شب عید نزدیک به یک هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب در استان ذخیره سازی شده است.

وی در ارتباط با قیمت میوه شب عید در استان بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب ۷ هزار تومان و پرتقال کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که آماده تحویل می‌باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: عملیات ضدعفونی میوه‌ها از مرحله حمل تا پیش از ورود به غرفه‌ها انجام می‌شود و شبکه بهداشت بر این روند به طور مستمر نظارت دارد و از مردم انتظار می‌رود نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

حسنی با اشاره به کیفیت خوب میوه‌های تهیه شده در استان بیان کرد: میوه‌هایی مانند پرتقال از استان‌های مازندران و سیب نیز از استان اصفهان تهیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1382826
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.