به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: این میزان موادمحترقه در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف شده است. 

وی بیان کرد: روز گذشته (جمعه) ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اراک در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که در بازرسی از آن این تعداد مواد محترقه را به‌دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت افراد سودجود در عرضه و تولید مواد محترقه غیرمجاز، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

تامین امنیت چهارشنبه آخرسال و نوروز اولویت پلیس استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تامین امنیت چهارشنبه آخرسال و نوروز اولویت پلیس این استان است و در این راستا تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: تعامل مدافعان امنیت با مدافعان سلامت استان برای کنترل و مهار ویروس کرونا روز به روز در حال افزایش است و فرماندهی انتظامی استان مرکزی توان مضاعفی برای مقابله با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به‌کار گرفته است.

وی بیان کرد: پلیس برای مقابله و مهار هرچه سریعتر این ویروس در کنار دستگاه‌های اجرایی است و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مهر و موم چهار واحد صنف بهداشتی متخلف در خنداب 

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: چهار واحد صنفی متخلف این شهرستان در راستای اجرای تشدید طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان شناسایی و مهر و موم شدند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: با آغاز طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی و تشدید اجرایآن‌ها که با همکاری این پلیس و دیگر دستگاه‌های متولی سلامت و بهداشت در شهرستان خنداب در حال اجرا است، تیم‌های مشترکی تشکیل شده و بازدیدها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار است متصدیان صنوف مختلف این استان به مقررات ابلاغی در خصوص پیشگیری و شیوع هر چه بیشتر کرونا ویروس توجه کنند و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.