امید محترمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۴۷۰ گروه جهادی شناسنامه دار در سطح استان وجود دارد که در قشرهای مختلف بسیج کشاورزی، کارگری، پزشکی و… سازماندهی شده اند و در مناطق محروم در عرصه‌های مختلف به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: همانطور که جهاد سازندگی در هنگام رخداد حوادثی از قبیل سیل، زلزله و… به مردم خدمات ارائه می‌کند، این بار نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی از همان روزهای ابتدایی نزدیک به ۸۵ گروه جهادی با ظرفیت بیش از دو هزار و ۵۰۰ جهادگر به مقابله با این بیماری ورود پیدا کردند.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی ضدعفونی کردن مستمر و مداوم معابر و اماکن عمومی در سطح شهرها و روستاها را انجام می‌دهند. مواد ضدعفونی کننده از طریق شرکت‌ها و خیرین خریداری و با نظارت شبکه بهداشت، توسط جهادگران برای ضدعفونی کردن اقدام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: همچنین آموزش و آگاه سازی اهالی شهر و روستای استان نسبت به این بیماری توسط جهادگران به طور پیوسته در حال انجام است.

محترمی خاطر نشان کرد: ۲۵ نفر از اعضای گروه‌های جهادی مهاجر برای کمک رسانی به جامعه پزشکی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که مرکز درمان بیماران کرونا است، در بخش‌های مختلف از قبیل پذیرش و … در حال ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1379325
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.