به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زرندیه در انجام تحقیقاتی تخصصی از سرقت سازمان یافته موتورسیکلت‌های سنگین در استان تهران توسط اعضای یک باند سرقت مطلع شدند و مشخص شد که سارقان در حال انتقال موتورسیکلت‌های سرقتی به یکی دیگر از استان‌های کشور هستند.

وی افزود: با برنامه ریزی پلیس، اعضای ۴ نفره این باند که با موتورسیکلت‌های سرقت شده در حال عبور از اتوبان تهران - ساوه بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت که از استان تهران سرقت شده بود، از آنان کشف شد.

مفخمی در ادامه به عملیات دیگر پلیس شهرستان ساوه اشاره داشت و افزود: روز گذشته با اعلام سرقت یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از شهرک‌های شهرستان ساوه و با آغاز تحقیقات کارآگاهان پلیس، یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اعضای این باند که ساکن یکی از روستاهای شهرستان ساوه بودند، در یک عملیات دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس از این افراد، گفت: تا کنون اعضای این باند به ۲ فقره سرقت خودرو در شهرستان ساوه اعتراف کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1369894
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.