احمد طهرانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات و در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در خمین افزود: رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی و مقاومت در برابر سختی‌هاست و  مردم در تمام  برهه‌ها، با وجود مشکلاتی که دشمنان انقلاب اسلامی بر ما تحمیل کرده بودند، راه انقلاب را تداوم بخشیدند.
وی تاکید کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود و انقلاب اسلامی را مقابل تهدید دشمنان بیمه می‌کند .
طهرانی با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آرامش در زادگاه امام راحل در حال برگزاری است، گفت: ۱۰۵ شعبه اخذ رای شامل ۸۷ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش کمره در خمین تدارک دیده شده و ۲ هزار نفر کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان بر عهده دارند..
وی گفت: ۲ شعبه سیار شهری به‌منظور جمع‌آوری آرا در بیمارستان، زندان، فرمانداری، شهرک صنعتی و ناحیه مقاومت بسیج و ۴۴ شعبه سیار روستایی در خمین تدارک دیده شده است.
وی افزود: ۱۱ نامزد شامل ۱۰ مرد و یک زن در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوای اسلامی در این شهرستان حضور دارند.
فرماندار خمین یادآور شد: ۱۰۵بازرس در فرآیند رای‌گیری دوم اسفندماه جاری در این حوزه انتخابیه بر روند برگزاری و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت دارند.

حوزه  انتخابیه خمین یکی از ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی است که یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.