سید علی آقازاده عصر دوشنبه در آیین بهره‌برداری از کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان، افزود: حمایت بخش دولتی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با جدیت در این استان دنبال می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه در ستادها و کار گروه‌های مختلف استان پیگیری می‌شود. 
وی ادامه داد: کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان ظرفیت مناسبی در استان مرکزی ایجاد کرده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به طرح توسعه این واحد تولیدی همکاری کنند. 
استاندار مرکزی اظهار داشت: هم اکنون ۳۰ فرصت شغلی در کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان ایجاد شده و با اعطای مجوز جایگاه سوخت و مجتمع تفریحی اقامتی به این کارخانه، بدون شک میزان اشتغال بیشتری در این واحد تولیدی ایجاد می‌شود. 
آقازاده ادامه داد: تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری کارخانه آرد سبوس گل‌آذین آشتیان از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که ارزش افزوده این واحد تولیدی بیش از ۲ برابر میزان سرمایه گذاری است. 
وی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار اشتغال امسال در استان مرکزی ایجاد شد که نسبت به سال گذشته با هفت هزار و ۵۰۰ اشتغال، افزایش چشمگیری داشته است. 
استاندار مرکزی اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در این استان بهره‌برداری شد.
بهره‌برداری از طرح آبرسانی به شرق شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال طرح توسعه شرکت تولید قطعات بدنه مدرن صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در شهرستان آشتیان بود.
۴۰ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال و ایجاد بیش از ۲۵۰ فرصت شغلی به مناسبت دهه فجرر  در آشتیان بهره برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.