«محمد جوانی» روز چهارشنبه در همایش نقش زنان در انقلاب اسلامی که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، افزود:  برخی کشورهای معاند با انجام توطئه‌های بسیار، در حال جنگ نرم علیه زنان هستند.

وی با طرح این پرسش که چرا کشور انگلیس با وجود یک میلیارد چینی و میلیون‌ها فرانسوی اقدام به ایجاد شبکه به زبان این کشورها نمی کند، اظهار داشت: دشمنان با ایجاد شبهاتی در خصوص نصف بودن دیه زنان نسبت به مردان به دنبال بدبین کردن دختران به دین اسلام و جذب آنان به دنیای غرب هستند در صورتی که در غرب که حقوق زنان و مردان به صورت مساوی دیده شده، زنان را به میدان آورده و کارهای سخت مردانه به آنان واگذار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش زنان را از مهمترین اقشار تاثیرگذار هر جامعه عنوان کرد و گفت: اکنون افرادی می توانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند که زنان را با سیاست‌های خود همراه کنند.

وی خاطرنشان کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی همراه و دوشادوش مردان در پیروزی و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقشه مهم و تاثیرگذاری داشته‌ و با اهدای هزاران شهید دین خود را به اسلام و قرآن ادا کرده‌اند.

عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و برجسته‌ای دارند، گفت: این انقلاب که در سطح جهان نمونه شده، توجه ویژه به نقش زنان داشته است.

جوانی گفت: دین اسلام به جایگاه زنان اهمیت ویژه‌ای داده و وظیفه تربیت نسل آینده را برعهده آنان قرار داده‌ است.

 جانشین سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: عظمت و قداست ۲ ویژگی مهم انقلاب اسلامی است که موجب جهانی شدن آن شده است.

سرهنگ پاسدار «محسن گلشن زاده» افزود: پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب عظمت و بزرگی انقلاب را به همراه داشته است.

۴۹ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی را زنان تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.