به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در دیدار با مردم روستای عقیل آباد شهرستان اراک، اظهار داشت: در حال حاضر تحریم و تهدیدهای ظالمانه که از سوی دشمن بر کشور تحمیل شده مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است اما بایستی در سایه تعامل و مشارکت دولت و مردم مشکلات ناشی از تحریم را حل کرد.

وی ادامه داد: اقدامات دشمن در تحریم‌ها تنها به عدم تأمین کالا و فروش نفت ختم نمی‌شود بلکه جلوگیری از واردات داروها به کشور ما را نیز شامل می‌شود. در طول چهل سال پس از انقلاب اقداماتی نظیر تخریب، تهدید، جنگ نظامی و اقتصادی از سوی دشمنان را شاهد بودیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: امروز با گذشت چهل و یکمین سال از پیروزی انقلاب با اتحاد و همدلی مردم باید با هوشیاری کامل نسبت به توطئه‌های دشمنان از این برهه دشوار با موفقیت عبور کرد.

آقازاده بیان داشت: امروز مشارکت دولت و بخش خصوصی گره گشای بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی است بنابراین دولت باید در این راستا با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گام بردارد تا در این واحدها به بهبود و رونق اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی به تخریب جاده عقیل آباد و منطقه قره کهریز بر اثر تردد خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت: اجازه تردد هیچ خودروی سنگینی از این جاده نباید داده شود زیرا علاوه بر تخریب جاده، امنیت جانی مردم روستاهای این منطقه را نیز به خطر می‌اندازد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: در طی دو سال اخیر مسئولین معدن شمس آباد از انجام تعهدات خود نسبت به پرداخت عوارض قانونی سر باز زدند و با وجود موافقت دادستانی نسبت به برخورد با مسئولین این معدن، اقدامی صورت نمی‌پذیرد.

آقازاده عنوان کرد: با توجه به عدم پرداخت عوارض قانونی از سوی مسئولین این معدن، باید برای تعطیل کردن آن اقدام شود و وضعیت این معدن پیش از پایان سال جاری تعیین تکلیف شود.

استاندار مرکزی افزود: چنانچه شورای تأمین شهرستان این مساله را با جدیت پیگیری نکند، بنده به عنوان نماینده دولت به این مساله ورود کرده و اقدامات قانونی را نیز پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344849
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.