«محمود فکری» روز یکشنبه در پایان دیدار با ملوان بندرانزلی که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، افزود: برخی تیم ها باید بدانند که می توان در فضایی سالم بازی کرد و برنده شد.

وی گفت: زمانی که به عنوان سرمربی با آلومینیوم اراک به انزلی رفتیم، 90 دقیقه از سوی هواداران این تیم مورد فحاشی قرار گرفتیم و هفته گذشته نیز در اراک همین صحنه ها برای تیم ما تکرار شد این در حالیست که ما چهار بازی را بدون اینکه به رقبا اهانت و بی احترامی شود، در زمین خودی برنده شدیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: باید از تیم هایی که اخلاق و انضباط را رعایت می کنند حمایت شود و اینگونه نباشد که چون برخی تیم ها کمتر حرف می زنند و حاشیه ندارند، حق شان ضایع شود.

وی اظهار امیدواری کرد که همه ارکان ورزش و فوتبال برای ایجاد فضایی سالم و اخلاقی در مسابقات تلاش کنند زیرا فضاهای ناسالم در فوتبال کشور رو به افزایش است به خصوص در اواخر لیگ دسته اول شاهد چنین مواردی و افزایش حواشی هستیم که انتظار است سازمان لیگ بر سطح نظارت خود بیفزاید تا هم در حوزه داوری و هم جریان بازی ها مشکلی ایجاد نشود و هر تیمی که مستحق است، برنده شود.

وی در مورد دیدار با ملوان بندرانزلی که با پیروزی یک بر صفر نماینده ساوه همراه شد، گفت: هر 2 تیم فوتبال خوبی ارائه کردند و در نیمه نخست حریف تلاش کرد از دروازه اش دفاع کند و برنامه اصلی شان روی ضدحمله و ضربات ایستگاهی بود.

فکری افزود: در نیمه نخست می توانستیم به گل برسیم اما قدر فرصت ها را ندانستیم ولی در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه ملوان وارد کردیم و با تعویض های به موقع موفق شدیم به گل برتری دست یابیم و سه امتیاز مهم را به دست آوریم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه در مورد داوری این مسابقه نیز، گفت: هنگامی که در زمین خودمان بازی می کنیم با داوری ها مشکل داریم و در مسابقات خارج از خانه نیز اغلب سوت های اشتباه به ضرر تیم ما زده می شود.

فکری گفت: وقتی در پایان مسابقه امروز با داور صحبت و گلایه هایی مطرح کردم، به من گفت که وضعیت اقتصادی شما خوب است و ما مشکل داریم در حالی که باید به ایشان بگویم اگر وضع مالی مناسبی ندارند چرا داوری می کنند، مگر کسی به شما اجبار کرده که این شغل را انتخاب کنید؟

وی گفت: ما ضمن اینکه مدافع پرداخت حق و حقوق داوران هستیم اما انتظار قضاوت سالم و درست هم داریم و معتقدم که در نیمه نخست شاید یک پنالتی به سود ما گرفته نشد.

تیم خوشه طلایی ساوه با کسب پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شمار امتیازات خود را به عدد 38 رساند و با قرار گرفتن در رده سوم جدول به جمع مدعیان بازگشت.

این تیم هفته آینده باید در بابل به دیدار رایکا برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.