مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این آیین گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن ماه در اراک اکران می‌شود..

حجت الاسلام «عباس دانشی» افزود: در این جشنواره ۱۸ فیلم شامل ۱۳ فیلم در بخش عمومی و پنچ فیلم در حوزه کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی ستارگان شهرستان اراک نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم های بخش عمومی جشنواره فیلم فجر استان مرکزی روزانه در سه نوبت، شامل ساعت ۱۶ و ۳۰، ۱۹ و ۲۱ عصر و فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان در یک نوبت و ساعت ۱۰ صبح اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش استان کودکان و نوجوانان می توانند از فیلم‌های نوبت صبح دیدن کنند.

حجت الاسلام دانشی افزود: علاقه‌مندان سینما و تئاتر استان مرکزی می توانند بلیت این جشنواره را در محل مجتمع ستارگان و انجمن سینمای جوان استان تهیه کنند.

۱۱ مجتمع فرهنگی و هنری، ۱۰۳ آموزگاه هنری، ۱۲۳ موسسه فرهنگی هنری یک و چند منظوره، ۲۱۸ کانون تبلیغاتی، ۱۰۸ نشریه محلی، ۵۰ نمایندگی نشریات سراسری، ۵۸۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد، ۹۶ فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، پنج نگارخانه، ۴ سینما، ۴۰ موسسه فرهنگی چند منظوره، ۲۳۱ کتابخانه و ۲ هنرستان هنرهای زیبا بخشی از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان مرکزی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.