حجت الاسلام سید«علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی خمین، افزود: داوطلبان تایید صلاحیت شده باید توانمندی‌های خود را  با مردم صادقانه در میان گذاشته و به رای دهندگان فرصت دهند تا برای گزینش اصلح بهترین‌ها را دستچین کنند.
وی اظهار داشت: شورای نگهبان وظیفه خود را در بررسی صلاحیت داوطلبان  به خوبی انجام داد و مردم نیز باید با بصیرت و پرشور در عرصه انتخابات شرکت کنند. 
خطیب جمعه خمین با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: انقلاب اسلامی الگوی حکومتداری دینی است که به مرزهای ایران محدود نمی‌شود و توانسته پیام خود را برای تمام آزادیخواهان جهان داشته باشد.
حجت الاسلام حسینی‌پور تاکید کرد: کارنامه ۴۱ ساله انقلاب اسلامیپربار است و باید به بهترین شکل دستاوردهای نظام اسلامی را برای نسل جوان بیان کرد.
 وی ، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه ملت‌ها عنوان کرد و گفت: ابعاد این بیانیه باید با دقت بررسی شود و مسوولان و دستگاه‌های اجرایی از آن بهره بگیرند.
امام جمعه خمین با اشاره به طرح معامله قرن از سوی استکبار جهانی، افزود: معامله قرن ازسوی تمام کشورهای شرق و غرب مورد هجمه است و ایران ثابت کرده می‌تواند در مقابل اقدامات ظالمانه آمریکا ایستادگی کند.
حجت‌الاسلام حسینی‌پور یادآور شد: نظام اسلامی با تکیه بر توان جوانانش توانست با حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق پس از سال‌ها سیلی محکمی به استکبار جهانی بزند.
خمین در نوار جنوبی استان مرکزی قرار دارد و نماز جمعه در شهرهای قورچی باشی و خمین این شهرستان برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.