به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار«حسن مفخمی‌شهرستانی» افزود: شب گذشته در یکی از محله‌های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی اعلام و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مردی۳۳ ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحله او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواری شده است.

وی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، محل اختفای این فرد در کمتر از ۲ ساعت در یکی از روستاهای شهرستان خنداب شناسایی شد و سرانجام پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس محل اختفای تیرانداز فراری، این متهم دستگیر شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که در روز حادثه به علت برخی اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحله‌ای که از قبل در اختیار داشته، او را مجروح است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فرد مصدوم نیز بلافاصله بعد از این واقعه به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.