«احمد طهرانی» روز شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خمین افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف است و لازم است مسولان در ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار داشت:مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چراکه باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و همچنین بایدکارگروه‌های مختلف از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده کنند و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار خمین یادآور شد: برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجرو چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با برگزاری شورای اداری و نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.
طهرانی خاطرنشان کرد: حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دستور کار ۱۴ کارگروه گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خمین قرار گیرد.


وی با یادآوری حوادث اخیر در کشور گفت: کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان نظام که در تمام توطئه‌های خود علیه انقلاب شکست خورده‌اند، قصد کمرنگ کردن حضور مردم در دهه فجر و انتخابات را دارند.
طهرانی تصریح کرد: دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی از تمام توان خود در سال جاری برای آسیب به نظام به ویژه بی اعتمادی و فاصله بین مردم و مسولان استفاده کردند ولی تشییع با شکوه پیکر سردار شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش و حضور هوشیارانه ملت در راهپیمایی‌هایی که در ماه‌های اخیر برگزار شد، پایبندی مردم به نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را ثابت کرد.
در این نشست مصوب شد اعضای ۱۴ کارگروه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در خمین تا پایان هفته برنامه‌ها و طرح‌های آماده بهره‌برداری خود را اعلام کنند.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد. 
  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.