حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود:‌ مردم ایران بسیار بصیر و مهربان هستند و حضور باشکوه در تشییع پیکر شهید سلیمانی سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی بود که لازم است همه مسوولان با افزایش سطح خدمتگزاری، شاکر و قدردان وجود چنین ملت نجیبی باشند.

وی اظهار داشت: همه نیروهای مسلح در زمره سربازان ولایت هستند و عوامل نیروی انتظامی نیز در زمینه تامین امنیت داخلی همراه با سایر قوای مسلح خالصانه و با فداکاری انجام وظیفه می کنند.

خطیب جمعه ساوه، وفاداری را از خصلت های انسانی برشمرد و گفت: نظام اسلامی در برابر مردم وظایفی دارد و مردم هم نسبت وقتی صداقت در عمل و گفتار مسوولان را ببینند نسبت به ارکان نظام وفادارند.

وی افزود: مردم وظیفه دارند به تعهداتی که در برابر نظام اسلامی دارند عمل کنند همانگونه که حکومت هم باید به رسالت و تکالیف ذاتی خود عمل کند.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، تاکید کرد: همه داوطلبان باید به قانون تمکین داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی از اینکه مصوبه نامگذاری میدان شهرداری ساوه به نام علامه عسکری از علمای این شهر اجرا نشده، انتقاد کرد و گفت: شورای شهر و شهرداری باید به تعهد خود در این زمینه عمل کنند.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه نیز، گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است و چندان اهمیتی ندارد که ما مسوولان در ابتدا یا انتهای صف خدمتگزاری به مردم قرار داریم.

«علی میرزایی» افزود: هر مسوولی در روز معارفه خود باید به فکر روز تودیع هم باشد تا همه اقدامات و حرکاتش برای رضای خدا و خلق الله باشد.

وی گفت: ساوه دارای شاخص های ویژه ای است و فرمانده جدید انتظامی بدون شک برنامه هایی متفاوت برای خدمتگزاری به مردم این دیار دارد.

وی اظهارداشت: نیروهای نظامی و انتظامی ساوه در برهه های مختلف حضوری مقتدرانه توام با رأفت اسلامی داشته و دارند.

فرماندار ساوه در مورد نامگذاری میدان شهرداری به نام علامه عسکری، گفت: رئیس شورای شهر از همان روزی که شهردار وعده دادند، در پی برگزاری جلسه کمیته نامگذاری برای این منظور بود و ما نیز قصد داشتیم میدان بلوار کمربندی را به نام این عالم بزرگوار نامگذاری کنیم ولی با رخدادهای اخیر تصمیم گرفته شد این میدان به نام شهید سپهبدقاسم سلیمانی نامگذاری کنیم.

سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» با حکم فرمانده انتظامی کشور در ادامه این آیین به‌ عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ساوه معرفی شد.

گفتنی است فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ساوه پیش از این در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان انجام وظیفه می کرد.

در ۲ ماه اخیر و پس از بازنشستگی فرمانده سابق انتظامی ساوه، سرپرستی این نیرو بر عهده سرهنگ «حسین برزگر» بود که لوح تقدیری به پاس زحماتش اهدا شد.

شهرستان ساوه با ۲۹۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار شهر و افزون بر ۲۳۰ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.