«احمد مرزبان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۱۷ هزار مترمربع از این زمین برای استقرار یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکونی ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: ۳۱ هزار و ۶۳۹ مترمربع زمین نیز برای ساخت ۵۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پس از گذراندن مراحل واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مطابق مقررات به متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام شده در طرح اقدام ملی، زمین واگذار خواهد شد.

مرزبان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در  شهرهای استان از جمله ساوه، غرق آباد، خمین، محلات، نیم ور، دلیجان، نراق، شازند، مهاجران، توره، مامونیه، زاویه، پرندک، تفرش، کمیجان، آشتیان، خنداب و فراهان اقدام به تامین زمین کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن طبق برنامه‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی با هدف سهولت دسترسی افراد به ویژه گروه‌های کم درآمد جامعه و به‌منظور بهبود کمی وکیفی مسکن انجام شده است.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۶ آذر در استان مرکزی انجام شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.