سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اخبار اولیه نشان می‌دهد حجم خسارت و تلفات به آمریکا در اقدام موشکی واحد هوا فضای سپاه ایران قابل توجه است.

وی اظهار داشت: اخبار تایید شده نشان می‌دهد همه موشک‌ها به اهداف خورده و دشمن حتی موفق به رهگیری یک موشک هم نشدند.

استاندار مرکزی گفت: در طول ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی نتوانسته با اسم، هویت و با مهر یک دولت به پایگاه نظامی آمریکا حمله کند و این جرات و جسارت ناشی از خون شهدا و جوانان غیرتمند ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: این حرکت یکی از کارهای بزرگ نظامی است و امید می‌رود آمریکا عاقلانه برخورد کند، در غیر این صورت ۱۰۴ نقطه اکنون در تیررس سپاه است و اگر کوچکترین غلطی به منافع ایران داشته باشد حتما با پاسخ دندان شکن‌تری مواجه خواهد شد.

آقازاده افزود: این اقدام ایران در عراق باعث نشد حتی یک نفر از مردم عراق آسیب ببیند و این حرکت اوج کمال و افتخار برای جوانان میهن اسلامی است که در زمان تحریم موفق به ابتکار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برنامه‌های ویژه دهه فجر امسال در قسمت‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی و بهره‌برداری از طرح‌ها در بخش دولتی و خصوصی اجرا می‌شوند.

استاندار مرکزی گفت: ۲ سال کشور در تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و دهه فجر فرصت خوبی است که عملکرد خود را اعلام کنیم و بهره‌برداری از طرح‌ها انجام شود.

آقازاده با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد در طول سال‌های ۹۷ و ۹۸ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی افزایش یافته ، اظهار داشت:مردم در انتظار شنیدن اخبار خوب، مثبت و سازنده هستند تا آنان را به آینده امیدوار سازد.

وی گفت: فلسفه و ذات دهه فجر انقلاب اسلامی ارتباط نزدیک و مستقیم مردم و مسوولان است و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد و  پارسال در ایام الله دهه فجر با یک هزار خانواده شهید استان مرکزی دیدار شد و انتظار است امسال نیز این مهم ادامه یابد.

انقلاب اسلامی هویت جدیدی به ایران و ایرانیان داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به ایران و ایرانیان داد و این هویت ناشی از خون پاک شهدا از جمله سردار سپهبد قاسم سلیمانی است.

«بهروز اکرمی» افزود: در بزرگداشت دهه فجر باید از پایگاه مساجد به عنوان شاخص استفاده شود و مردم در این آیین‌ها باید متولی و مسوولان تسهیل کننده امور باشند.

وی اظهار داشت: کارکرد مساجد در بزرگداشت ایام الله دهه فجر باید مطرح و از این فضا  بیشترین استفاده صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بیشترین فعالیت‌های دهه فجر معطوف به مرکز استان و در اراک است اما باید با برنامه‌ریزی، شهرستان‌ها و روستاها نیز در سالگرد پیروزی انقلاب شرکت بیشتری داشته باشند.

اکرمی با یادآوری اینکه، باید رویکرد این ایام با سال‌های گذشته متفاوت باشد، اظهار داشت: دیگر زمان نصب پلاکارد و پوستر گذشته و باید تا زمان باقی مانده، ویژه برنامه‌های متفاوت از سال‌های گذشته تدارک شود.

وی اظهار داشت: دهه فجر نزدیک با برگزاری انتخابات مجلس است و باید مراقب بود تا این فضا تبدیل به رفتارهایی نشود که وحدت مردم را تحت هر عنوانی خدشه‌دار سازد.

پیش‌بینی ۲۲ کارگروه برای برگزاری مراسم پیروزی انقلاب اسلامی

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسان مرکزی  نیز گفت: ۲۲ کارگروه برای برگزاری مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام«عباس دانشی» افزود: آیین امسال اولین سال از دهه پنجم انقلاب و دومین گام انقلاب در ایام الله دهه فجر است و جشن آیین پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورها متفاوت است، چراکه  در سایر کشورها جشن‌ها همراه با سان و رژه است اما در ایران اسلامی جشن‌ها با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های متعدد و متنوعی برای ایام الله دهه فجر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام دانشی افزود: آیین دهه فجر با گلباران محل تولد حضرت امام در خمین و گلباران بیت ایشان در اراک آغاز و  راهپیمایی در ۵۰ نقطه جمعیتی استان مرکزی به مناسبت ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

افتتاح طرح‌های عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز گفت: هرساله به مناسبت دهه فجر طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری می‌رسند یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می‌شود که امسال نیز این رویه ادامه دارد.

«مهدی زندیه وکیلی» افزود: شمار زیادی طرح عمرانی برای این ایام با وجود تحریم‌ها در استان پیش بینی شده است.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان استان  مرکزی ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.