«رسول خطیبی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر چه در برخی از نقاط زمین دارای مشکلاتی هستیم اما در مجموع ظرفیت بازیکنان ایرالکو مطلوب است و درخواست جذب چهار بازیکن جدید برای تقویت هر چه بیشتر تیم، به هیات مدیره اعلام شده که با جذب این بازیکنان با قدرتی مضاعف نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور را آغاز می‌کنیم.

وی بیان کرد: اولین مسابقه این تیم در نیم فصل دوم ۱۷ دی‌ماه جاری است که بدون شک بازیکنان جدید به این دیدار نمی‌رسند اما تلاش می‌شود در بازی‌های بعدی با این بازیکنان به مصاف حریفان برویم.

خطیبی که در نیم فصل اول سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بود اظهار داشت: بعد از خروج از این تیم، پیشنهادهای بسیاری از باشگاه‌های دسته اول داشتنم اما ترجیح دادم به اراک بیایم و با تیم فوتبال ایرالکو تجربه جدیدی کسب کنم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو نیز به ایرنا گفت: «رسول خطبیبی» از لیست ۲۰ نفره مربیان برجسته کشور برای سکان‌داری تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است.

«حمید محرابی» افزود: با توجه به سابقه درخشان خطیبی در لیگ دسته یک و برتر کشور انتظار می‌رود تیم ایرالکو در فصل جاری جایگاه بهتری نسبت به گذشته در جدول به دست آورد.

تیم فوتبال ایرالکو فصل جاری را با سرمربی‌گری «محمود فکری» بازیکن اسبق تیم ملی آغاز کرد اما به دلیل کسب نتایج ضعیف در پایان نیم فصل اول همکاری این مربی با باشگاه ایرالکو پایان یافت.

در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر گزینه‌های مختلفی برای سکانداری تیم ایرالکو معرفی شد که در نهایت «رسول خطیبی» برای این مهم انتخاب شد.

رسول خطیبی روز گذشته در آیینی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ایرالکو معرفی شد.

تیم فوتبال ایرالکو اکنون با ۱۷ بازی و ۲۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور(آزادگان) قرار دارد.

تیم فوتبال ایرالکو سه شنبه همین هفته در شیراز به مصاف تیم با سابقه فجر سپاسی می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.