سید«علی آقازاده »روز دوشنبه در جمع مردم توره از توابع شازند افزود: آمریکا آشکار و پنهان در رفتار و عملکرد  با ایران اسلامی مخالفت کرده است و با مانع‌تراشی می‌کوشد فرزندان انقلاب اسلامی را از ادامه  مسیر خود سست کند اما، حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ و مقاومت‌های جانانه علیه تحریم‌های ظالمانه نشان از اراده فولادین ملت ایران دارد.
وی اظهارداشت: دشمنان هراس دارند افکار و عقاید انقلاب اسلامی به خاورمیانه منتقل شود و در وحشت هستند که تفکر حکومتداری دینی و مقاومت اسلامی به سایر کشورها برسد.
استاندار مرکزی گفت: اگر امواج اسلامی به نقاط دیگر جهان منتقل شود آمریکا با همه ادعایی که دارد روز به روز راه زوال را در پیش خواهد داشت.
آقازاده افزود: آمریکا در باتلاق کشورها گیر کرده و مقاومت مردم ایران هر روز ابعاد تازه‌تری از سردرگمی و مشکل آمریکا را هویدا می‌کند و ملت بصیر ایران همواره  در صحنه حضور داشته و هرگاه انقلاب اسلامی نیازمند حمایت بوده با همه توان لبیک گفته‌ و پاسخ محکمی به دشمنان داده‌اند.
وی اظهارداشت: امنیت امروز به‌خاطر حضور مردم و خون شهدا است و تداوم حرکت انقلاب اسلامی نتیجه پشتیبانی مردم است.
استاندار مرکزی گفت: حمایت مردم در همه بخش‌ها و در هر زمانی موجب دلگرمی مسوولان و اقتدار رهبری است و  مادامی که مردم در صحنه هستند هیچ نگرانی از تهدیدهای دشمنان نیست و اگر دشواری وجود دارد این وظیفه مسوولان است که با جدیت در حل آن گام بردارند.
فرماندار شازند نیز در این آیین گفت: ۸۹ طرح عمرانی با ۲۲۰میلیارد ریال  امسال در این شهرستان پیگیری شده  که ۴۰ طرح با ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل و راه‌اندازی  شده است.
«مصطفی عرب» افزود: بازگشت جمعیت به روستاهای شازند مرهون زحمات دهیاران است که زیرساخت های لازم را فراهم کرده‌اند.
وی اظهارداشت: عملیات  عمرانی در ساخت واحدهای آسیب دیده از سیل بهاره امسال موجب شده تا اشتغال در شهرستان شازند به وجود آید.
در جریان سفر یک روزه استاندار مرکزی به شازند، طرح آبیاری نوین کشاورزی با پنج میلیارد ریال اعتبار و اشتغال پنج نفر در توره بهره‌برداری شد.
دیدار با خانواده شهید «ناصر نجاریان» در روستای قلعه‌چی علیا بخش زالیان از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

شهید نجاریان  سال ۶۶ در سرپل ذهاب به شهادت رسید.

 شهرستان شازند از توابع استان مرکزی در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.