«حمیدرضا قاسمی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در مجموع به این مددجویان ۲ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال تسهیلات پرداخت و زمینه خودکفایی آنان فراهم شد.

وی اظهارداشت: این تسهیلات به متقاضیان در زمینه‌های شغلی دامداری، قالیبافی، پرورش بلدرچین، خواربارفروشی، خرازی، سوپر مارکت، صنایع دستی، کشاورزی، خرید خودرو، خیاطی و آرایشگری پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان یادآور شد: ۱۰۵ پرونده مددجویان متقاضی اشتغال امسال برای دریافت تسهیلات تشکیل شده و راهی بانک‌های عامل شده است که ۲۷  متقاضی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات با رقم  ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال شدند.

نجفی گفت: ۷۱ مددجو نیز برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ به بانک معرفی شدند که درخواست ۲۶ میلیارد ریال کمک منابع برای راه‌اندازی شغل داشتند و تاکنون ۴۱ نفر موفق به دریافت تسهیلات به میزان ۱۳ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال شده است.

وی، منابع مالی خودکفایی در بخش اشتغال دلیجان از محل اعتبارات تخصیص بند دال تبصره ۱۶ قانون بودجه را در سال جاری ۲۴ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: ۵۵ درصد این اعتبار تاکنون جذب شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۱۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم شود.

نجفی یادآور شد: در پنج سال اخیر ۵۱۹  فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد حمایتی در دلیجان فراهم شده و این افراد از چرخه فقر خارج شده اند.

بیش از یک‌هزار و ۲۰۰خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.