هفته نامه بهرنگ در شماره ۱۱۰ جایگاه اشتغال و کارآفرینی را مورد توجه قرار داده و به نقل از رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی نوشته است: جوانان سرمایه اصلی کشور هستند و شرایط امروز ایجاب می‌کند در سایه گفت و شنودهای اثربخش و تبادل افکار میان جوانان و افراد با تجربه به سوی رشد و رونق حرکت کرد.

منوچهر توسطی افزود: ذهن جوانان آماده پذیرش و دریافت تجارب بزرگانی است که مطالبی برای ارایه دارند و در صورت بهره‌گیری مناسب از این تجارب، زمینه‌های توفیقات بیشتر با طی مسیر کوتاهتر برای نسل جوان که در آغاز راه فعالیت‌های شغلی و کاری است، فراهم می‌شود.

سالانه ۳۰۰ واحد صنعتی در استان مرکزی ممیزی می‌شوند، ضرورت همسان سازی سرفصل‌های هزینه در شرکت‌های توزیع برق و هنرمندان صنایع دستی برای حضور در جشنواره فجر آماده شوند از دیگر عنوان‌های خبری هفته‌نامه بهرنگ است.

این هفته نامه با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی «محمد رجاییان» در استان مرکزی منتشر می‌شود.

«حق شهر» فصلنامه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در دومین شمار خود به قلم» آزاده عباسی» کارشناسی ارشد جمعیت شناسی مشکلات ترافیکی در حوزه شهر اراک در تقاطع‌های غیر هم‌سطح پرداخته است.

ترافیک در کلانشهر اراک حرف اول و آخر را می‌زند و هر چند به گمان متولیان امر ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح می‌تواند گره‌ای از کلاف سردرگم ترافیک بازکند اما کارشناسان برآنند که ساخت این تقاطع‌ها گره‌ای که باز نمی‌کنند هیچ، بلکه گره‌های موجود را کورتر هم می‌کند.

چراغ‌های راهنمایی در مدیریت تقاطع‌ها، بررسی طرح آمایش ملی در استان مرکزی و خریدن یا نخریدن خانه مسئله این است از دیگر عناوین فصلنامه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی است.

این فصلنامه با مدیر مسئولی «محمد خسروکندی» در گستره استان مرکزی منتشر می شود.

هفته نامه راوی در شماره ۷۶۵  خود آمار داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی را بررسی کرده و به کاهش قابل توجه مشارکت بانوان استان برای ثبت نام در انتخابات پرداخته است.

این نشریه به نقل از استاندار مرکزی نوشته است: یک و نیم برابر شمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

سیدعلی آقازاده افزود: گام اول ثبت نام با موفقیت تا آخر وقت روز شنبه ۱۶ آذرماه با ثبت نام ۳۸۸ نفر انجام شد که تاکنون ثبت نام ۳۷۳ نفر قطعی شده و ۱۵ نفر منتظر تکمیل مدارک هستند.

تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا در استان مرکزی، شرایط خوب در مناطق حفاظت شده و حباب قیمتی در بازار مسکن شکسته شد از دیگر عنوان‌های خبری هفته نامه راوی است.

این هفته نامه با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی «حسین مهدوی» منتشر می‌شود.

استان مرکزی دارای سه روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۱ دو هفته‌نامه، ۲۶ ماهنامه، سه ۲ ماهنامه و ۱۸ فصلنامه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.