« جواد داودی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از ۷۰۰ کودک و نوجوان یتیم و محسنین جذب می‌شوند.
وی اظهار داشت: یکهزار و ۷۴۵ حامی شامل یکهزار و ۲۰۰ نفر در قالب اکرام ایتام و ۴۴۵ نفر در قالب طرح محسنین( فرزندان خانواده‌های بدسرپرست) در خمین حمایت از کودکان و نوجوانان نیازمند را بر عهده دارند. 
رئیس کمیته امداد خمین ادامه داد: ۱۶۸ خانوار در قالب طرح ایتام در این شهرستان پشتیبانی می شوند و ۴۹۲ خانوار نیز در طرح محسنین ثبت نام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردمی در راستای اجرای طرح‌های کمک به نیازمندان کمیته امداد در دستور کار این نهاد حمایتی است، تصریح کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری مشارکت اجتماعی مردم برای حمایت از نیازمندان باید افزایش پیدا کند.
رئیس کمیته امداد خمین گفت: جذب یک میلیون حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح « من کودکان سرزمینم را دوست دارم» در سراسرکشور در حال اجرا است.
جوادی توضیح داد: افراد نیکوکاری که علاقمند به شرکت در این طرح ملی هستند می توانند با پرداخت یکصدهزار ریال در هر ماه، حامی یک کودک نیازمند شوند.
وی گفت: این کمکها به طور مستقیم به حساب کودک نیازمند واریز می شود و مدت این حمایت نیز به اختیار شخص کمک دهنده است.
خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که پنج هزار و۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.