«سعید فرخی» روز یکشنبه در نشست اقتصادی مقاومتی دادگستری کل استان مرکزی افزود: آبان ماه پارسال ۸۰ واحد صنعتی مشکل‌دار در استان از نظر حقوق معوقه وجود داشت، که در پایان آبان ماه امسال به ۳۹ واحد رسیده است.

وی اظهار داشت: استان مرکزی شاخص مناسبی در رفع مشکلات واحدهای صنعتی دارد و این مهم در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌های استان به وجود آمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: هرچه میزان همکاری و همراهی دستگاه‌ها با یکدیگر بیشتر باشد به حل مشکلات چندوجهی کمک شایانی می‌کند.

فرخی افزود: در نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی شهر دلیجان رسیدگی شد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ردپای دلالی در صنعت سنگ باید پاکسازی شود و قوه قضاییه با تمام توان در این مسیر ثابت قدم است.

حجت الاسلام« قاسم عبدالهی» افزود: باید با سودجویان برخورد قانونی صورت گیرد و موارد قانونی که محیط زیست خواهان رسیدگی است، مورد توجه صاحبان صنایع قرار گیرد تا از آسیب به محیط زیست جلوگیری شود.

حجت الاسلام«عبدالهی» افزود: باید با برنامه‌ریزی و دقت لازم رفتار کرد و از مقابل قرار دادن مردم در برابر دستگاه‌ها جلوگیری کرد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فرار مالیاتی جرم است و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد و هیات های مالیاتی مکلف هستند به این مهم رسیدگی کنند.

حجت‌الاسلام«عبدالهی» افزود: هیچ نهاد و دستگاهی حق ندارد به صرف طلب، تجهیزات و مواد اولیه واحدهای تولیدی را توقیف کند.

وی اظهار داشت: تولید، صنعت و اشتغال، جهاد واقعی و نیاز کنونی کشور است و باید از این عرصه پشتیبانی و حمایت کرد.

دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.