به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار « محمدمهدی میرهادی » روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای بسیج هنرمندان خمین افزود: سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج فقه نشان داد که ولایت فقیه جایگاه خودکامگی نیست و مقام معظم رهبری زمانی به مسائل ورود پیدا می‌کند که مصلحت ملت و منافع نظام تهدید شود.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره از قانون و ساختار حکومت حمایت کردند  تا از هرج و مرج جلوگیری کنند.
فرمانده سپاه خمین اظهار داشت: اعتماد رهبر انقلاب و مردم به دولت سرمایه‌ای است که باید با نظارت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی، حفظ شود.
سرهنگ پاسدار میرهادی گفت: مردم با مراقبت و هشیاری می توانند از سواستفاده برخی اصناف از افزایش قیمتها جلوگیری کنند.
وی تصریح کرد: حفظ رسمیت دولت در زمان نا آرامی‌ها مهم است چراکه هدف دشمنان نظام از ایجاد آشوب تضعیف دولت و تبدیل کشور به یمن است.
فرمانده سپاه خمین با بیان اینکه رفتارهای  مقام معظم رهبری چند وجهی است، افزود: صدای مردم، محکومیت آشوبها، صدای تصمیم حکومت، افشای پروژه دشمن و راهکار خواص ، علما و نخبگان جامعه در سخنان رهبر انقلاب وجود داشت.
سرهنگ پاسدار میرهادی تاکید کرد: هیچکس مانند مقام معظم رهبری برای تحقق حقوق ملت مطالبه گر نیست.
مسئول بسیج هنرمندان خمین نیز در این نشست گفت: حضور تاثیرگذار بسیجیان در حوزه های مختلف اجتماعی به معرفت عمیق نسبت به انقلاب اسلامی و شناخت آرمانهای نظام نیاز دارد.
« محمد جعفری » افزود: بسیج هنرمندان مهمترین اقشار است چراکه در خرده فرهنگها تاثیرگذار است.
وی ارایه الگوی مهندسی فرهنگی توسط بسیج هنرمندان در مناسبت‌های ملی و مذهبی را رویکرد فعالیتهای این نهاد در خمین بیان کرد.
مسئول بسیج هنرمندان خمین ترویج و تکریم معارف الهی و انقلابی در قالب هنر، برگزاری برنامه های تاثیرگذار و ماندگار را رسالت بسیج هنرمندان شهرستان دانست.
جعفری اظهار داشت: آموزش، انگیزش، حمایت، تولید آثار فاخر و تربیت از محورهای برنامه های بسیج هنرمندان خمین است.
وی با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله بسیج هنرمندان در خمین گفت: بالغ بر ۴۰۰ نفر عضو این نهاد هستند. 
مسئول بسیج هنرمندان خمین افزود: برنامه های فرهنگی و هنری نظیر جشنواره های ادبی، نمایش و خوشنویسی به مناسبت‌های مختلف نظیر ایام الله دهه فجر، رحلت امام خمینی(ره) و هفته بسیج توسط بسیج هنرمندان در این شهرستان برگزار می‌شود.
خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.