به گزارش خبرنگار ایرنا، « احمد طهرانی » روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: استکبار جهانی و متحدانش  بعد از پیروزی انقلاب توطئه علیه نظام اسلامی را ادامه داد و از تمام ابزار خود برای آسیب به این نظام استفاده کرد.
وی اظهار داشت: ملت عدالت خواه، ضد استعمار و استکبارستیز ایران در راهپیمایی ۱۳آبان، ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن را بار دیگر سر می دهند.
طهرانی تصریح کرد:حضور گسترده اقشار مختلف مردم در روزمبارزه با استکبار اتحاد ملت ایران در مقابله با توطئههای آمریکا را به دنیا نشان می دهد.
وی گفت: حضور دانش آموزان و دانشجویان  در ۱۳ آبان  سبب ناامیدی استکبار جهانی می شود چرا که دشمنان تلاش می کند نوجوانان و جوانان را نسبت به نظام بی تفاوت کنند.
راهپیمایی ۱۳ آبان در زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد آغاز و در مقابل بیت امام خمینی(ره) پایان می یابد.
 ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.
خمین ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که  ۱۹ هزار و ۱۱۰ نفر از این جمعیت دانش آموز هستند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.