« حسین خسروی » روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در قالب این اجلاسیه ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه  ارسال شد که ۳۰ عنوان آن پس از گزینش تنهایی مرکز تحقیقات سپاه برای اجلاسیه پذیرش و در چهار جلد چاپ منتشر شده است.
وی اظهار داشت: جلد اول و دوم مقالات باعنوان اندیشه‌های دفاعی حضرت امام خمینی(ره) منتشر شده است.
دبیر علمی اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس تصریح کرد: جلد سوم این مجموعه مقالات شامل مبانی فقهی و اجتهادی امام (ره) در دوران دفاع مقدس است.
خسروی ادامه داد: تاثیر امام خمینی(ره) بر محور مقاومت نیز شاکله جلد چهارم مجموعه مقالات اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس را شامل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ کتاب با موضوعات رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، رویکرد تکلیف‌گرایی امام راحل،  نقش رهبر فقید انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس از منظر فرماندهان سپاه و ارتش، نقش امام خمینی(ره) در حوزه دفاعی در نگاه مقام معظم انقلاب، امام خمینی(ره) در آیینه شهدای خمین، منزل به منزل با خمینی کبیر، هفت اقلیم و آشنایی با خاندان امام خمینی(ره) به روایت اسناد و مبانی فقهی و اجتهادی امام در دفاع مقدس  در حاشیه این اجلاسیه و کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی چاپ شده است.
دبیر علمی اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس افزود: پنج مقاله از بین آثار برگزیده در کارگاه‌های تخصصی این اجلاسیه با حضور علما، اندیشمندان، صاحب نظران و اساتید حوزه و دانشگاه در مصلی امام خمینی(ره) خمین ارایه می‌شود.

برگزاری اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس به مدت ۲ روز در شهرستان خمین ادامه دارد.

خمین به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی یک‌هزار شهید تقدیم انقلاب سلامی کرده است.

۹۹۳۰ /۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.