جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، از افزایش کشف 112 درصدی کشف قاچاق کالا و ارز در چهار ماهه نخست سال جاری در فرودگاه های کشور خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، به نقل از پلیس، سرهنگ " حسن یاردوستی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ثبات امنیت در کشور را مدیون خون پاک شهیدان دانست و گفت: شهادت از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و از مقدس ترین معارف الهی است و زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و مدفن و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهید است .

این مقام انتظامی با بیان برکات خون شهدا در عرصه پیشرفت و عزت ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: حفظ، گسترش، بالندگی و اقتدار دین و جامعه دین دار ما برگرفته از فرهنگ شهادت است و به تاسی از این فرهنگ متعالی، کشور ما در عرصه های مختلف به ابتکارات و ابداعات مختلف دست یافته و امروزه امنیت و اقتدار ملی کشور ما زبانزد خاص و عام است .

سرهنگ" یار دوستی" بر ضرورت الگو گرفتن از شهدا تاکید کرد و گفت: شهادت نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است و مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد چرا که ریشه در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی و ظرفیت بالا داشته و این آرمان ها جامعه را در برابر هر گونه تهدید و آسیبی مصون خواهد ساخت .

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در ادامه به برخی از تهدیدات و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران در ایجاد ناامنی در خطوط هوایی کشور از آغازین روزهای انقلاب اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن در ارتکاب به اقدامات تروریستی سبب شد که به فرمان امام راحل (ره) امنیت فرودگاه ها در دستور کار قرار گیرد و امروزه خطوط هوایی کشورمان از امن ترین خطوط هوایی در عرصه جهانی است .

جانشین فرمانده پلیس فرودگاه های کشور بصیرت، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور بالنده و به هنگام  ملت ایران و اقتدار و صلابت مقام معظم رهبری را از مولفه های مهم صلابت و اقتدار کشور در برابر توطئه های دشمن خواند و گفت: این شاخصه های والا در جامعه ایران سبب شده همواره توطئه های دشمن در اقداماتی چون اعمال تحریم های گوناگون نقش برآب شده و با پشتیبانی ملت از ولایت، هیچ قدرتی نتواند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کند .

این مقام انتظامی از پلیس به عنوان حافظ امنیت پایدار در تمام نقاط کشور یاد و بیان کرد: حفاظت در فرودگاه های کشور یکی از وظایف پلیس است که ما در مجموعه پلیس فرودگاه های کشور بدنبال کسب رضایتمندی مردم و تامین امنیت خطوط هوائی و پرواز هستیم .

سرهنگ " یاردوستی" در ادامه با تشریح تدابیر نیروی انتظامی در تامین امنیت هوایی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به سال رونق تولید و تحقق آن در سایه امنیت در 4 ماه نخست سال جاری، کشفیات پلیس فرودگاه های کشور در حوزه قاچاق کالا و ارز در حدود 112 درصد افزایش داشته است .

وی همچنین از افزایش 72 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در خطوط هوایی کشور خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات ارزنده در سایه ارتقاء امنیت خطوط هوایی در سایه اهتمام کارکنان پلیس فرودگاه های کشور محقق شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.