مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: استان مرکزی شرکت‌های توانمند بسیاری را در خود جای داده است که می‌توانند در سطح کشوری خدمات حوزه IT را ارائه کنند، تنها کافی است مجموعه استان به این ظرفیت باور داشته باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، لادن مهدوی در حاشیه برگزاری جلسه چهاردهمین نمایشگاه الکامپ در اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه الکامپ استان در تاریخ 16 تا 19 مهر سال جاری برگزار می‌شود و با توجه به تجربه برگزاری این نمایشگاه در سنوات قبل آسیب‌شناسی نمایشگاه‌های برگزار شده انجام شد.

وی با بیان اینکه تصمیم و خواسته استان حضور پررنگ و حداکثری شرکت دراین نمایشگاه است، افزود: نقاط قوت و ضعف نمایشگاه قبل شناسایی شد تا با این روند نمایشگاه به سمت نقاط قوت پیش رود.

مهدوی اظهار کرد: در این جلسه مواردی از سوی نظام صنفی رایانه‌ای، صنف خدمات موبایل و مجری برگزاری نمایشگاه مطرح شد. باید با برنامه‌ریزی مناسب نمایشگاهی شایسته استان برگزار و بازدیدکنندگان تخصصی جذب شود تا این چنین توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه IT در استان بیشتر شناخته شود.

وی با اشاره به برگزاری استارت‌آپ‌ها قوی‌تر از سال‌های گذشته، گفت: برگزاری این استارت‌آپ‌ها باعت می‌شود محصولات شرکت‌ها معرفی شود و به جذب بازارهای کشور نیز کمک خواهد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی با اشاره به اینکه IT با زندگی مردم عجین شده و این اتفاق قابل انکار نیست، اما باید بتوان توانمندی در این حوزه را معرفی کرد، افزود: قرارگرفتن IT در کنار صنایع می‌تواند هر دو بخش را متحول کند. استان مرکزی یک استان صنعتی است که با قرارگیری IT در کنار آن زمینه رشد صنعت و IT فراهم می‌شود و ر ونق اقتصادی رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه الکامپ سال جاری  معرفی نوآوری‌ها دنبال خواهد شد که رونق استان را رقم‌ می‌زند، گفت: استان مرکزی شرکت‌های توانمند بسیاری را در خود جای داده است که می‌توانند در سطح کشوری ارائه خدمات کنند، تنها کافی است مجموعه استان به این باور برسد که حتما لازم نیست از شرکت‌های استان‌های همجوار و یا پایتخت استفاده کنند.

مهدوی تصریح کرد: اگر بسیاری از شرکت‌های توانمند استان مورد توجه قرار گیرند، جان تازه‌ای می گیرند و قطعا خدمات پشتیبانی را بهتر و کیفی‌تر از شرکت‌های خارج از استان برای دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند. نمایشگاه الکامپ در پی این است که مدیران دولتی به این باور برسند که در این راستا برنامه بازدید مدیران و آشنایی با توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه IT استان در دستور کار نمایشگاه قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی تاکید کرد: برگزاری قدرتمند این نمایشگاه کمک می‌کند که استان مرکزی به عنوان مرکزی برای نمایشگاه الکامپ غرب کشور انتخاب و شناخته شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.