به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوه افزود: میزان رشد اعتبارات ساوه در سال جاری ۲۷ درصد است در حالی که  اراک ۲۴ درصد افزایش بودجه داشته است.

وی افزود: همه دستگاه های شهرستان باید در زمینه هزینه کرد بودجه شاخص ها را رعایت کنند و در حوزه های عمرانی بیشترین بازدهی را داشته باشند.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد:  دستگاه هایی که تا پایان دی ماه جاری نتوانند بودجه تخصیصی را جذب کنند سهمشان به سایر دستگاه ها داده می شود.

میرزایی اظهار داشت: عملکرد  برخی ادارات شهرستان ساوه که درجذب  بودجه در سال های گذشته کارنامه قابل قبولی نداشته اند ارزیابی می شود و همه باید در راستای تحقق حداکثری عملکرد و جذب بودجه بکوشند.

وی  از مدیران درخواست کرد : روستاگردی و دیدار با ساکنان روستاها را در دستور کاری خود قرار دهند زیرا این مهم پیوند بیشتر  و اعتمادافزایی  را سبب می شود.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ها برای مناطق روستایی باید نظر و خواست اهالی در اولویت باشد و در این زمینه  قرار است که دهیاران، شوراها و بخشداران بر اساس نیازی که اهالی هر روستا اعلام می کنند عمل کنند.

میرزایی در مورد طرح های هفته دولت، گفت: از هفته آینده برنامه ارزیابی پیشرفت طرح  ها به تفکیک هر دستگاه در فرمانداری آغاز می شود.

وی همچنین خواستار توجه مدیران دستگاه های اداری این شهرستان در زمینه استفاده حداکثری از اعتبارات سامانه سجا در پرداخت خسارت های سیل و لزوم برگشت نخوردن اعتبارات  شد.

فرماندار ساوه در ادامه حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه را عاملی دلگرم کننده برای مردم و راهکار ارتباط مسئولان و شهروندان عنوان کرد و خواستار مشارکت گسترده در این فریضه عبادی شد.

میرزایی با اشاره به اعمال تحریم های آامریکا علیه وزیر امور خارجه کشور گفت: دستگاه دیپلماسی استکبار دچار آشفتگی و بی ثباتی در تصمیم گیری است و این ناپایداری در تصمیم های غیرخردمندانه ترامپ و دولت آمریکا هویداست که نمونه آن تحریم دکتر ظریف است.

وی اظهار داشت: درک اینکه اقتدار ایران به چه مولفه های وابسته است همیشه استکبار را دچار سردرگمی کرده است زیرا نظام اسلامی  به پشتوانه آرمان ها، رهبری و همراهی ملت همیشه مقتدرانه عمل کرده است.

فرماندار ساوه افزود: اقداماتی مانند تحریم شخصیت ها و مقامات ایران نشانه سرخوردگی و گیجی جبهه استکباراست.

میرزایی  تاکید کرد: رمز موفقیت در این شرایط ایستادگی و اتحاد ملی است و امسال هم با مشارکت فراگیر و متحدانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقشه های دشمنان ناکام می ماند.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه نیز در ادامه نشست شورای اداری از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم اجتماعی  این شهرستان خبر داد.

«هادی ملکی» اظهار کرد: دستگاه قضایی همواره خود را حامی حوزه  اجرایی در انجام صحیح وظایف قانونی شان می‌داند اما با هر بی قانونی قاطع برخورد می کند.

وی اظهار داشت: به تازگی اتفاقات اجتماعی ناگواری در شهرستان رخ داده که این مسئله هوشیاری و برنامه ریزی عمیق تر را گوشزد می کند.

ملکی گفت: دستگاه قضایی با قوت متهمان وقایع اخیر ساوه را شناسایی و به سزای عملشان می رساند.

رئیس دادگستری ساوه به مردم این شهرستان ساوه اطمینان داد با افرادی که مخل نظم و امنیت جامعه شوند و امنیت روانی مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد.

ساوه دارای ۲۹۰ هزار نفر جمعیت با ۲ بخش مرکزی و نوبران و چهار شهر است که پس از اراک بزرگترین شهرستان استان مرکزی محسوب می شود.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.