به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمد عقیل سلگی » افزود: این محموله به ارزش 300 میلیون ریال در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان شازند از 2 دستگاه خودروی سواری که از شهرهای جنوب کشور به سمت تهران درحرکت بودند، کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده چهار هزار و 105 کیلوگرم گردو و تخمه آفتابگردان قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند اظهار داشت: راننده این خودروها در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

*** سارقان طلا در اراک دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 2 سارقی که با ورود به منزل اقدام به سرقت طلاجات خانم مسن اراکی کرده بودند، در اقدام سریع کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ « سید نورالدین حسینی » افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت طلاجات خانمی 73 ساله، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این افراد ‌زمانی که این فرد تنها در منزل حضور داشته است با نقاب وارد منزل وی شده و چهار عدد النگو و یک رشته زنجیر طلای این خانم را به سرقت برده اند.
سرهنگ حسینی گفت: با انجام تمهیدات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی استان این سارقان در مرحله نخست شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: اموال مسروقه پس از کشف به مالباخته برگردانده شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

*** 74 فقره سرقت در عملیات پلیس در اراک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات های پلیس شهرستان اراک، 28 نفر سارق دستگیر و در مراحل بازجویی، 74 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.
سرهنگ « امیر مختاری » افزود: در این عملیات ها 74 نفر مرتبط با جرایم مواد مخدر دستگیر و حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر به دست آمد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.