در این فراخوان که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: گرچه ترامپ شیطان صفت و دولتش به سپاهیان جسارت روا داشته و ویژگی خود را به سپاه غیور اسلام نسبت داده اند، اما مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران را به خوبی می‌دانند.
فراخوان ادامه می دهد: سپاه پاسداران 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند، تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، باز هم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.
در این فراخوان آمده است: مردم بزرگ و ولایتمدار استان مرکزی پس از اقامه نماز جمعه شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی، فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر خواهد داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
مردم خداجوی اراک پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس امام خمینی (ره) این شهر به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی حرکت خواهند کرد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.