سرهنگ «ایرج کهریزی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تنها مسیر مسدود این استان در یک قسمت از جاده اراک به فراهان قبل از روستای آزاد مرزآباد تا قبل از امامزاده عابد (ع) مشهد میقان است که به دلیل آبگرفتگی هنوز مسدود است و جایگزین این مسیر از قسمت مخالف به صورت 2 طرفه انجام می شود.
وی بیان کرد: تردد در جاده ازنا در حوزه استحفاظی استان لرستان نیز امکان پذیر نیست و مسیر جایگزین آن در استان مرکزی مسیر اراک- توره - بروجرد و اراک - توره - ملایر است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی پلیس راه این استان از ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) در محور قدیم ساوه - تهران اعمال می شود که بر اساس تردد تمام کامیون و تریلر به جز حمل کنندگان موادسوختی و غذایی در این مسیر تا ساعت 24 روز 16 فرودین ماه ممنوع است.
سرهنگ کهریزی تصریح کرد: مسیر جایگزین برای تردد کامیون ها و تریلرها آزاد راه ساوه - همدان است.
وی گفت: بارش باران و برف در جاده های استان مرکزی امروز گزارش نشده اما احتمال آبگرفتگی و رانش زمین وجود دارد و انتظار است مردم قبل از سفر با شماره گیری سامانه 141 راهداری و 120 پلیس راه از وضعیت راه ها مطلع شوند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: رانندگان توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند و پس از طی کردن مسافتی، خودروی خود را متوقف و وقت کوتاهی را به استراحت اختصاص دهند.
سرهنگ کهریزی گفت: در چهار روز گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوتی در جاده های استان مرکزی رخ نداده است.
14 نفر از 25 اسفندماه پارسال (آغاز طرح نوروزی 98) تاکنون در جاده های استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
طرح انتظامی ترافیکی پلیس راه استان مرکزی از 25 اسفندماه پارسال آغاز و تا 18 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.