«مصطفی آمره» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برگزاری 161 دوره آموزشی امسال در شهرک های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده که تا کنون 155 دوره برگزار و مابقی نیز تا پایان سال برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری 12 تور صنعتی از برنامه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بود که تاکنون 11 مورد برگزار و 277 نفر نیز در آنها شرکت کرده اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: امسال صدور 47 بیمه نامه، حمایت از سه پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، جمع آوری 9 ایده از نخبگان استان، ایجاد یک کنسوسیوم صادراتی با صادرات 6 هزار دلاری از مهمترین اقدامات انجام شده است.
آمره گفت: بهره برداری از 100 طرح صنعتی در سال جاری هدفگذاری شد که تا کنون 62 طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال یک هزار و 45 نفر فراهم شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 174 قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان امضا شده و 77 هکتار زمین نیز به آنها واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: 78 شاخص اصلی امسال در شهرک های صنعتی این استان برنامه ریزی شده که ضریب عملکری 40 شاخص بیش از 80 درصد است.
آمره افزود: 22 مورد از این شاخص ها مربوط به صنایع کوچک، هشت شاخص در بخش فنی، سه شاخص برنامه ریزی، سه مورد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و چهار شاخص نیز در بخش پشتیبانی شهرک های صنعتی استان مرکزی است.
وی ادامه داد: 29 شاخص شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی عملکرد متغیر داشته اند که هفت مورد آن در بخش صنایع کوچک، هشت شاخص در بخش برنامه ریزی، 6 مورد در بخش فنی، سه شاخص در بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست، چهار مورد در بخش پشتیبانی و یک شاخص نیز در بخش حقوقی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: 9 مورد از شاخص های برنامه ریزی شده این نهاد عملکردی نداشته اند که دلایل آن در دست بررسی است.
آمره بیان کرد: میانگین تحقق شاخص های شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی 60 درصد است که با توجه به اینکه بخش عمده ای از فعالیت این نهاد در پایان سال انجام می شود، پیش بینی می شود میانگین دستیابی به آن ها به 80 درصد برسد.
35 هزار نیروی انسانی در یک هزار و 700 واحد صنعتی در 32 شهرک و ناحیه صنعتی نقاط مختلف استان فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.