«منوچهر توسطی» روز شنبه در گفت و با ایرنا، افزود: این همایش یک روزه از ساعت هشت تا 20 روز دوشنبه هشتم بهمن ماه جاری در سالن پیامبر اعظم (ص) اراک برگزار می شود.
وی ادامه داد: بررسی سیاست گذاری در نظام مالیاتی، بررسی تاثیر سیاست های پولی و ارزی بر فعالیت های بخش خصوصی و تاثیرپذیری تولید از سیاست های نظام تامین اجتماعی مهمترین محورهای این همایش است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: این همایش با مشارکت این اتاق و اتاق های تعاون و اصناف و دانشگاه های مختلف استان برگزار می شود.
توسطی اظهار داشت: روسای اتاق های سه گانه بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف کشور، تنی چند از معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان سازمان های امور مالیاتی و تامین اجتماعی در این همایش یک روزه حضور دارند.
وی ادامه داد: تعدادی از روسای اتاق های سه گانه استان های همجوار نیز برای شرکت در این همایش دعوت شده اند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی اضافه کرد: همایش ملی توسعه سیاست های گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در 2 بخش برگزار می شود و بخش نخست این همایش که در نوبت صبح برگزار می شود سخنرانی مقامات کشوری و استانی برنامه ریزی شده و بخش دوم نیز در نوبت عصر با پخش پنل ها و بازخوانی قوانین امور مالیاتی و تامین اجتماعی پیگیری می شود.
توسطی بیان کرد: در حاشیه این همایش، نمایشگاهی در قالب توانمندی ها و ظرفیت های بخش خصوصی استان مرکزی نیز به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت ارزشمندی در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی است که دولت می تواند با حمایت های خود راهگشا باشدد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال پایدار و اجرای طرح های توسعه ای در بخش های مختلف اقتصادی به حمایت های همه جانبه بخش دولتی نیاز دارد.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.